Welke je ook wil gebruiken, elk SIP geschikt toestel is bruikbaar.

Je moet denken aan:

  • Softphone, meestal gratis te downloaden voor je computer.

    Cisco Sip met kleurenscherm icm Managed Voice

    Managed Voice van DatNet

  • Smartphone, na het downloaden van onze gratis App.
  • DECT toestel, met een sterke voorkeur voor de Siemens Pro serie
  • Bureau toestel, advies; de Cisco toestellen uit SPA 5XXg serie.

Voor kantoorgebruik adviseren wij bureautoestellen van Cisco. Alle functionaliteiten van ons platform zijn daarmee gegarandeerd en deze toestellen zijn kinderlijk eenvoudig  gebruiksklaar te maken.

Het meest gebruikte toestel uit deze serie is de SPA 504 g

Voor receptie doeleinden kan eventueel de SPA 508 g gekozen worden als er behoefte is aan meer dan 4 netlijnen. Met kleurenscherm , bluetooth en Wifi is de meest luxe versie, de SPA 525 g.

Gratis App voor uw smartphone

Managed Voice, ook met GSM

DECT oplossingen van Gigaset  voor bijna elke situatie. variërend van 1 basisstation voor 1 of enkele handsets en 3 spraakkanalen, tot gebouw dekkende systemen met 100 handsets en 30 gelijktijdige spraakkanalen. De ervaring leert dat Gigaset PRO uiterst betrouwbaar en gebruiksvriendelijk is.

Apple of Android smartphones kunnen ook  worden ingezet in het bedrijfstelefoonnetwerk. Dat geldt ook voor de GSM van medewerkers. Door onze App te gebruiken wordt in plaats van het GSM nummer het telefoonnummer van kantoor gebruikt voor in en uitgaande gesprekken. Ook de kosten van gebruik komen voor rekening van de zaak.

De App kan gebruikt worden in twee varianten; met of zonder Managed Voice account.

Zonder de toevoeging van een account is het voordeligst bij incidenteel gebruik, gebruikers zijn altijd “intern” bereikbaar op 1 en het zelfde nummer. e gebruiker bepaalt zelf of dat op zijn of GSM of een ander toestel bereikbaar is.

Door de App te combineren met een Managed Voice account maakt deze van wifi of het G4 netwerk gebruik om verbinding te maken met het platform. Doorverbinden naar GSM of “intern” bellen is daardoor kosteloos. ideaal voor medewerkers welke vaak buiten de deur zijn of geen vaste werkplek hebben.

Over softphones, kunnen we kort zijn, niet doen. gratis blijkt vaak duurkoop door benodigde licenties. De gebruiksvriendelijkheid laat vaak ook te wensen over.

Noise Cancelation en groot draadloos bereik.

Niet alleen voor callcenters

Tegelijk gegevens verwerken en bellen gaat veel eenvoudiger als je gebruik maakt van een headset. De meest gebruikte bedraade headset is de 2300 mono van Jabra. De draadloze GN 920, ook van Jabra, geet je maximale bewegingsvrijheid. beide voorzien van Noise Canceling en een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Bij een inventarisatie bespreken we graag alle mogelijkheden waarbij alle wensen en eisen aan bod komen. Dit resulteert meestal in een combinatie van bovenstaande toestellen.