Bellen over IP is de nieuwe standaard.

Zonder dat je daarvan bewust bent bel je in de meeste gevallen al met VoIP.  Niet uit keuze maar omdat uw provider uw belverkeer vanaf de wijkcentrale of hoofdcentrale afhandelt over het glasvezelnetwerk in Nederland en ver daarbuiten.

Als ondernemer wil je vooruitgang.  Alleen het hoognodige investeren in bedrijfsmiddelen en de vaste kosten zo laag mogelijk houden. Door volledig over IP te gaan bellen met onze Managed Voice oplossing combineer je deze; hoogwaardig, maximaal flexibel en zo laag mogelijke kosten. Wel alle gemakken en faciliteiten van een centrale maar niet de lasten. Altijd op maat, je betaalt alleen wat je nodig hebt.

Bureau en DECT toestel van Yealink. Overzichtelijke en handige toestellen.

Managed Voice, geen centrale nodig

Een traditionele ( VoIP) centrale heeft onderhoud nodig, niet alleen het reguliere onderhoud zoals updates maar ook voor wijzigingen. Bij het verhuizen van werkplekken, nieuwe werknemers en andere veranderingen wil je graag het telefoonsysteem actueel houden. Met een eigen centrale kan dat in het beste geval op afstand in de meeste gevallen moet daarvoor een monteur langskomen en/of moeten dure onderdelen vervangen of bijgeplaatst worden. Elk jaar weer betalen voor dure onderhoudscontracten.

Met Managed Voice is dat allemaal verleden tijd, de cloud-centrale is altijd up-to-date en 24/7 aanpasbaar. Via een overzichtelijke webinterface doe je dat, in overzichtelijke stappen,  eenvoudig zelf. Wij verlenen daarbij, indien gewenst, gratis alle assistentie of nemen het van je over.

Managed Voice maakt werken makkelijk.

Een telefoonnummer intoetsen als het ook met een muisklik kan. Thuiswerken en toch intern bereikbaar zijn. Buiten de deur bellen en gebeld worden op je vaste nummer. Bereikbaarheid instellen met je mobiel of via het web. Allemaal zaken die het werken makkelijker en leuker maken en allemaal standaard beschikbaar.