Problemen

Het is altijd mogelijk dat u problemen ondervindt met uw internetverbinding of telefonie. Dat kan vele oorzaken hebben. DatNet is u graag behulpzaam.

In veel gevallen kunnen wij uw omgeving op afstand beheren. Soms hebben wij daarbij uw medewerking nodig. Hiervoor maken wij gebruik van een handige tool, teamviewer.

Hiermee kunnen wij op afstand een werkstation van u overnemen om zo de ontstane storing “van binnen uit” op te lossen. Via dit werkstation kunnen wij de werking van uw internetverbinding controleren en eventuele storingen in uw telefonie verhelpen. Na afloop van onze support zal de verbinding verbroken worden en kunnen wij alleen opnieuw verbinding maken indien u dat toestaat.

Support via Teamviewer

Om gebruik te maken van hulp op afstand is de tool ‘Teamviewer’ nodig.

Hieronder stapsgewijs uitleg hoe dit in zijn werking gaat:

Stap 1) Download Teamviewer via de onderstaande link.

Stap 2) Installeer Teamviewer.

Stap 3) Open Teamvier en neem contact op met DatNet via Tel nr: 0343 421 887.

Stap 4) Geef de codes, ID & Wachtwoord, door aan de support-medewerker.

codes

 

 

 

 

 

 

 

U wordt nu geholpen door de support-medewerker.