Zakelijke VoIP telefonie uit de cloud.
Een complete zakelijke oplossing zonder enige verplichting.
De telefonie voor mijn bedrijf regel ik zelf met Managed Voice. Met Managed Voice kunnen medewerkers van mijn bedrijf zelf het toestel beheren of, afhankelijk van autorisatieniveau, de gehele centrale.
Variërend van het maken van een extra belgroep tot nieuwe telefoonnummers instant aanvragen en in gebruik nemen, en alles daartussen.
Mijn bedrijf werkt efficiënter met de standaard Klik-en-Bel plugin en de Vast- Mobiel app voor volledige integratie. Instant aanpasbaar en schaalbaar.
Geen minimale looptijd of andere verplichtingen. Altijd contractvrij.
De toekomst laat zich niet voorspellen. Hoeveel buitenlijnen, poorten, toestellen, uitbreidingsmogelijkheden enz. enz. heb nu of in de toekomst nodig? Met Managed Voice kan ik gelijk beginnen. Alles wat ik nu of later nodig heb of wens kan ik op elk moment toevoegen of weer verwijderen. Op je werkplek, thuis of onderweg, simpel inloggen en aanpassen wat je wil. Van telefoonnummer tot extra werkplek of juist minder functionaliteit, elke aanpassing is direct actief.
Per gebruiker een vast bedrag per maand inclusief alle kosten van wijzigingen, onderhoud en 24/7 monitoring. Geen verplichtingen of voorwaarden, alle diensten zijn dagelijks aan of uit te zetten, geen termijnen, geen contracten.
24/7 inzicht in je bereikbaarheid en telefoonkosten met zelf samen te stellen overzichten en statistieken.
Managed Voice heeft standaard zaken als flexibel belplan, belgroepen, automatische fallbacknummers, flexibel doorschakelen naar vast en/of mobiel, voicemail naar email, in de wacht zetten, doorverbinden, ruggenspraak enz.
Inclusief GRATIS plugg-ins voor Google Chrome of Morzilla Firefox waarmee het intoetsen van telefoonnummers overbodig wordt. Een simpele klik op het beeldscherm van je PC en de verbinding wordt tot stand gebracht
En inclusief onze GRATIS app voor Apple en Android waarmee GSM-toestellen in het bedrijfstelefoonnetwerk worden opgenomen. Bellen en gebeld worden het vaste nummer van mijn bedrijf op de Mobiel. Met dezelfde App kun je ook je bereikbaarheid op elk moment wijzigen of zelfs de instellingen van uw gehele centrale aanpassen.
Kosten
Managed Voice voor € 5,00 per medewerker per maand, vanaf 6 of meer gebruikers geldt een staffelkorting. Inclusief alle bovengenoemde functionaliteiten.
Nog meer functionaliteit toevoegen door extra modules vanaf € 5,00/ maand. U betaald de module maar 1 keer, de module mag ongelimiteerd gebruikt worden.
Beschikbare modules:
- Gesproken teksten, voor begroetingen ( U bent verbonden met..) en persoonlijke en groepsvoicemail.
- Wachtrij, (er zijn nog .. wachtenden, inclusief web observatie)
- Klok, agenda ( afhankelijk van dag en tijdstip de beste routering instellen)
- Keuze menu ( kies een 1 voor verkoop, kies een 2 voor…)
- HTTP koppeling (voor koppelingen met databases, bel-me-nu koppen etc.)
- Netnr / postcode routering, (inkomende gesprekken worden naar op te geven vestiging of toestel (groep) gerouteerd.)
- Conferentie, met interne en externe deelnemers telefonisch vergaderen.
- Meeluisteren, luisteren naar een gesprek van een college voor trainingsdoeleinden.
- Gespreksopname, gesprekken die belangrijk zijn kunnen worden opgenomen.
- Koppelen met het CRM pakket dat binnen je bedrijf gebruikt wordt
Ook de modules zijn 24/7 te (de)activeren.
Beheer van de telefonie voor mijn bedrijf is bijna intuïtief en erg eenvoudig. Datnet helpt graag of doet het even voor je als de tijd of zin ontbreekt.
Tarieven en facturatie per maand, berekening per dag.
Vragen of opmerkingen? Gebruik onze contactpagina of bel 0343 740010