Een bestaande (VoIP) centrale aansluiten op onze SIP netlijnen.
De huidige digitale centrale is nog prima maar maar KPN gaat stoppen met ISDN. In vrijwel alle gevallen kan, met behoud van bestaande telefoonnummer(s) een flinke kostenbesparing gerealiseerd worden door de ISDN lijnen te vervangen door SIP trunks.
Onze voice trunks zijn geschikt voor vrijwel elke moderne telefooncentrale zoals die er bijvoorbeeld zijn van Mitel, Panasonic, Innovafone, enz.
Ook open source telecommunicatieoplossingen van bijvoorbeeld Asterix, Elastofone, Trixbox enz werken uitstekend met onze SIP-Trunks.
Zelfs een wat oudere centrale kan gebruik maken van onze Voice netlijnen. Overigens blijft het dan wel verstandig om een goede afweging te maken, overstappen naar Managed Voice geeft meer functionaliteit en flexibiliteit en minder kosten.
In plaats van het gebruikelijke tarief van de KPN (€ 38,23 ex BTW/ ISDN 2, stand 2018) kosten SIP-trunks slechts een fractie hiervan.
Zijn Sip-trunks voor de oplossing of kan ik beter overstappen? Vraag het ons
Geen telefooncentrale of is deze door ouderdom of gebrek aan mogelijkheden aan vervanging toe? Stap over op Managed Voice.